FAQ
Zmiany w funkcjonowaniu Biura Obsługi Klienta

W związku z zagrożeniem epidemiologicznym, w trosce o bezpieczeństwo zarówno Państwa jak i naszych pracowników Biuro Obsługi Klienta na ul. Podzamcze 41 w Jarosławiu będzie nieczynne do odwołania.

 

Zapraszamy do kontaktu z naszym call center oraz do korzystania z Państwa konta e-bok.

 

Nasza infolinia we wszelkich sprawach w  których możemy służyć Państwu pomocą i informacją czynna jest w dni robocze od godziny 8.00 do 16.00. Po godzinie 16.00 oraz w weekendy zgłoszenia można nagrać na automatyczną sekretarkę lub wysłać na adres mailowy bok@oxynet.pl . Będą one rozpatrzone przez pracowników Biura Obsługi Klienta  w kolejny dzień roboczy.

 

Przepraszamy za niedogodności związane z zamknięciem Biura i liczymy na Państwa wyrozumiałość. 

Zapraszamy do korzystania z konta e-bok.

Do swojego e-boka możecie zalogować się Państwo wchodząc na naszą stronę www.oxynet.pl , w zakładkę „ Twoje konto” w menu głównym, a następnie wpisując dane logowania.

 

W koncie e-bok, macie Państwo wgląd we wszystkie dokumenty (umowy , aneksy), możecie sprawdzić swoje aktualne saldo, pobrać druk faktury.

 

Swoje dane do logowania do e-bok możecie Państwo znaleźć na zawartej z nami umowie o świadczenie usług. W razie problemów z zalogowaniem prosimy o kontakt z infolinią pod numerem 16 621 77 77.

Jak mogę zapłacić abonament za Internet lub telewizję?

W związku z zagrożeniem epidemiologicznym , w trosce o Państwa bezpieczeństwo zalecamy opłacanie wszelkich należności poprzez przelewy bankowe. Każdy klient posiada indywidualny, przypisany tylko do niego numer konta bankowego.

 

Jeśli nie macie Państwo możliwości samodzielnego wykonania przelewu możecie poprosić o to kogoś z rodziny. Podając mu swój indywidualny numer konta bankowego nie musicie Państwo nawet wpisywać w tytule przelewu numery faktury , ani Waszych danych osobowych , a macie pewność, że wpłata zostanie zaksięgowana na Wasze konto klienta.

 

Indywidualny numer konta do przelewów znajdziecie Państwo na podpisanej z nami umowie  o świadczenie usług lub też w swoim koncie e-bok, w zakładce finanse.

Problem z działaniem Internetu

Jeśli macie Państwo problem z działaniem łącza internetowego prosimy o zrestartowanie routera. Wystarczy, że na 2-3 minuty odłączyć wtyczkę zasilającą z prądu, a po podłączeniu i samoczynnym uruchomieniu się routera urządzenie powinno zadziałać poprawnie.

 

Jeśli tak się nie stanie, prosimy o kontakt z nasza infolinią (16 621 77 77) i zgłoszenie awarii. Nasi technicy sprawdzą połączenie zdalnie, a jeśli diagnostyka i rozwiązanie problemu będzie wymagała wizyty na miejscu wyślemy do Państwa serwisanta.

Czy w zwiazku z obecną sytuacją będą na bieżąco realizowane zgłoszenia serwisowe?

Tak. Przed zgłoszeniem awarii prosimy o wykonanie czynności opisanej w punkcie „Problem z działaniem Internetu”. Jeśli poprawność działania łącza nie powróci samoistnie , prosimy o zgłoszenie awarii. Można to zrobić telefonicznie pod numerem infolinii 16 621 77 77 lub mailowo: bok@oxynet.pl

 

Po przyjęciu zgłoszenia nasi technicy w pierwszej kolejności zdalnie sprawdzają i starają się naprawić ewentualne problemy z działaniem łącza. Jeśli konieczna  okazuje się  interwencja na miejscu u Klienta wysyłamy do Państwa serwis techniczny.

 

Czynności serwisowe u Klienta wykonywane są zachowaniem wszelkich względów bezpieczeństwa. Przed przystąpieniem do czynności nasi pracownicy dezynfekują sprzęt, wyposażeni są w maski, rękawiczki oraz środki do dezynfekcji rąk. Więcej informacji na temat procedur serwisowych znajdziecie Państwo tutaj http://www.oxynet.pl/aktualnosc/procedura-czynnosci-serwisowych-i-instlatorskich-oxynet/84

 

Czy realizowane są zapisy i instalacje Internetu światłowodowego i radiowego?

Tak, nasi montażyści cały czas pracują, aby każdemu z Państwa zapewnić dostęp do Internetu.

 

Czynności instalatorskie wykonywane są zachowaniem wszelkich względów bezpieczeństwa. Przed przystąpieniem do czynności nasi pracownicy dezynfekują sprzęt, wyposażeni są w maski, rękawiczki oraz środki do dezynfekcji rąk. Więcej informacji na temat procedur instalatorskich znajdziecie Państwo tutaj http://www.oxynet.pl/aktualnosc/procedura-czynnosci-serwisowych-i-instlatorskich-oxynet/84

 

Wszystkich zainteresowanych zamówieniem usługi zapraszamy do kontaktu.

Sprawdź szybkość swojego Internetu

Podczas przyjmowania od Państwa zgłoszeń dotyczących nieprawidłowości w działaniu Internetu nasi konsultanci  będą mogli poprosić Państwa o wykonanie certyfikowanego pomiaru poprzez stronę: https://pro.speedtest.pl/

 

W odróżnieniu od innych narzędzi dostępnych w sieci aplikacja PRO Speed Test weryfikuje, w jakich warunkach był realizowany pomiar. Sprawdza m.in. takie elementy jak obciążenie procesora, rodzaj karty sieciowej, obecność aktywnych łącz VPN, natężenie generowanego ruchu w tle, liczbę urządzeń w sieci domowej użytkownika. 

 

Aby móc dokonać pomiaru należy  zarejestrować się w serwisie i pobrać aplikację, a następnie zgodnie z instrukcjami podanymi na stronie wykonać certyfikowany test łącza. Wykonanie pomiaru jest proste  i nie zajmie Państwu wiele czasu, po jego uzyskaniu prosimy o przesłanie wyniku (w formie print screen lub pliku pobranego ze strony) na nasz adres mailowy: bok@oxynet.pl.

 

Poniżej znajdziecie Państwo link do instrukcji w formacie pokazu slajdów jak krok po kroku wykonać pomiar certyfikowany przez stronę https://pro.speedtest.pl/

 

W razie pytań pozostajemy do Państwa  dyspozycji.

 

Pro Speed Test - instrukcja

Problemy z połączeniem sieciowym dla systemu Wndows

Jeśli macie Państwo problemy z nawiązaniem połączenia z siecią i nie możecie połączyć się z Internetem, poniżej  udostępniamy link gdzie znajdziecie  kilka sposobów rozwiązywania tego problemu.

Dotyczy systemów Windows 7 , Windows 8.1 oraz Windows 10 (po wejściu w link należy wybrać z  rozwijanej listy swój system operacyjny). 

 

https://support.microsoft.com/pl-pl/help/10741/windows-fix-network-connection-issues

Instrukcja wprowadzenia ustawień PPPoE